Tłumacz :)

wtorek, 29 stycznia 2013

Początek historii Natalii

Hmm... Kto by pomyślał ,że mi zwykłej dziewczynie  z małego miasteczka Lubonia  w Wielkopolsce , nazywanych przez niektórych wsią ,mogło przydarzyć się coś takiego?

Moje życie nie było zbyt ciekawe. Szkoła-dom , szkoła-dom i tak w kółko. Do domu w cale mi się nie śpieszyło Czekali tam na mnie rodzice , których nie interesowałam. Woleli raczej moją młodsza siostrę Nelę . Ale nie mam jej tego za złe. Kochałam i pomagałam jej od samego początku i robię to aż do teraz .
Co do szkoły to , to samo co w domu , a nawet gorzej. Nie jestem i nigdy nie byłam lubianą. Jestem wyzywana od dziwaków i odludków , tak jak moja najlepsza przyjaciółka ,Marika . Ona jest taka jak ja. Kocham ją jak siostrę. Jednym słowem moje zycie to nuda... do pewnego czasu . Wszystko zmienia się na początku 2012 roku...
 - Weraa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz