Tłumacz :)

wtorek, 29 stycznia 2013

Początek historii Mariki

Czy dziewczyna , która przez 15 lat żyje całkiem normalnym życiem w małym polskim miasteczku.Może je zmienić o 360 stopni? Może ale niekoniecznie z jej własnej woli.!!!

Nazywam się Marika Milewska mam 15 lat i uczę się w trzeciej klasie gimnazjum. Mieszkam z ojcem alkoholikiem ,który kompletnie się mną nie interesuje.Matka umarła jak miałam 8 lat  i od tej pory ojciec sam mnie wychowuje. W szkole jestem wytykana palcami i uważana za dziwaka. Nie mam żadnych znajomych oprócz mojej najlepszej przyjaciółki Natalii którą traktuje jak własną siostrę ... Moje życie w tym momencie nie ma sensu........Gdybym wiedziała jak moje życie potoczy się od 22 lutego 2011 roku , dokładnie w moje urodziny NIGDY nie powiedziałabym ,że moje życie jest nudne i bez sensu! W tamtym momencie moje całe dotychczasowe życie zmieniło się diametralnie. Jak bym słyszałam podobną historię do mojej od obcego mi człowieka nigdy bym mu nie uwierzyła . Ale teraz ! gdy ja sama przeżyłam taką historię i to w dodatku nadprzyrodzoną ?! Teraz wierzę ,że na tym świecie wszystko może się zdarzyć ...
Opowiem wam moją własną historię która na zawsze odmieniła moje życie. Zaczęło się to już dokładnie 1 stycznia 2012 r. w Nowy Rok . Więc cofnijmy się do tej daty.....
~Dooomi ;* 

1 komentarz: