Tłumacz :)

czwartek, 28 marca 2013

UWAGA!!!

MAM DLA WAS INFORMACJĘ PONIEWAŻ TAK WYSZŁO , MOŻE TAK POWINNO BYĆ OD SAMEGO POCZĄTKU ALE CÓŻ ... TAK WIĘC  Weraa♥ ODCHODZI .  JAK WIECIE NIGDY NIE POJAWIŁA SIĘ TU OD NIEJ ŻADNA NOTKA , ZAWSZE TŁUMACZYŁA SIĘ TYM ,ZE NIE MA POMYSŁU ALE KAŻDY KTO COŚ PISZĘ WIE ,ŻE JEŚLI NIE MA SIĘ CHĘCI I POMYSŁU NA BLOGA TO SIĘ NIE DEKLARUJE W NIM UCZESTNICZYĆ . DLATEGO POSTANOWIŁAM ,ŻE DŁUŻEJ TAK NIE MOŻE BYĆ I ,ŻE JA BĘDĘ SAMA PISAŁA TEGO BLOGA WIEM ,ZE NIE DODAWAŁAM ZA CZĘSTO NOTEK ALE PRZYNAJMNIEJ SIĘ STARAŁAM BO ROBIĘ TO DLA WAS . TERAZ SĄ ŚWIĘTA DLATEGO JUŻ PRACUJE NAD 4 ROZDZIAŁEM :))
 KOCHAM  I POZDRAWIAM

~Dooomi:*

4 komentarze:

  1. Tak, owszem. Postanowiłam odejść i już dawno mówiłam Domii, że nie bd pisać.
    Nie mam żadnych pomysłów, a nawet niestety checi do pisania tego bloga. :/ ~ Weraa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego już na tym blogu nie jesteś :)) /Dooomi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I żeby była jasność. To nie Ty powiedziałaś, że odchodzwe, tylko ja już Ci to dawno mówiła. :) ~Weraa ♥

      Usuń
  3. Tak , ale ty mówiłaś ,że mam napisać za Ciebie rozdział i tak w kółko . Zawsze mówiłaś ,ze może coś jeszcze wymyślisz :) ~Dooomi:*

    OdpowiedzUsuń